Nowa dyrektywa delegowanie pracowników – co trzeba wiedzieć

Każdy pracodawca który decyduje się na delegowanie swojego pracownika ma obowiązek znać wszystkie przepisy związane z tym wyjazdem. O ile delegacja dotyczy wyłącznie kilku dni w kraju w celu załatwienia istotnych spraw firmowych w innym mieście, uczestnictwa w zebraniu czy spotkaniu z ewentualnym klientem pracodawca musi jedynie być zapoznany z przepisami jakie obowiązują w naszym kraju. Inaczej sprawa wygląda jeśli delegacja miała by odbyć się w innym państwie należącym do Unii Europejskiej na czas kilkunastu miesięcy. Przepisy unijnie nie są każdemu znane, a pracodawcy w większości wypadków zaczynają się nimi interesować w chwili chęci posłania pracownika na dłuższy okres czasu. By zrozumieć wszystkie ważne oraz przydatne przepisy bądź informacje warto zastanowić się nad uczestnictwem w Kongresie delegowanie pracowników. Jeżeli więc chcemy się zapoznać z tymi regulacjami oraz być na bieżąco w sprawie delegowania warto dowiedzieć się kiedy odbywają się najbliższe spotkania organizowane w tym celu.